Want your
own Fotopage?








 
azy's FotoPage

By: azy topan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 28-Nov-2011 14:53 Email | Share | | Bookmark
ARIFFBILLAH HABBATUS SAUDA ~PENAWAR SIHIR DAN PELBAGAI PENYAKIT

 
 
 
Ariffbillah Habbatus Sauda - Ikhtiar penghindar/penawar sihir. Dari 100% Habbatussauda Syiria di dalam softgel yg halal. Sakit kepala cari Panadol, Terkena Sihir, Cari Ariffbillah Capsule ... InsyaAllah. Jika di amalkan pemakanan secara tetap pengguna bakal mendapat Pemulihan tenaga. Badan sihat, Akal kuat. Boleh juga dicampurkan ke dalam masakan agar dapat dinikmati seluruh keluarga.

Pernah di mafthumkan sebagai ubat segala penyakit kecuali MATI.

Bagus untuk ibu yang menyusukan anak. Susu lebih berkualiti untuk bayi.

Fungsi unik hanya dari Ariffbillah adalah ANTI SIHIR.

Isi kandungan 60 biji
Cara makan : 2 biji pagi, 2 biji petang
Dikeluarkan oleh: Spectrum Technologies & Services (SA0151054-H)

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain ”Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)” (HR.Bukhari, Muslim)

Habbatussauda kami pilih kerana khasiatnya sendiri mmg ubat segala penyakit kecuali mati. Ramai yang sudah mencuba merasa sendiri perbezaan kepada fizikal mereka.

Kami suka untuk tekankan badan yg sihat, menjadikan akal kuat.

Jadi bila itu faedahnya,
kita lebih bertenaga untuk mencari rezeki,
bersemangat untuk bertindak,
dan mudah untuk melontarkan idea2 bernas
serta akal tangkas dalam memikirkan penyelesaian.

[FAKTA] Di dalam habbatus Sauda terdapat lebih dari 100 jenis bahan-bahan aktif yang sangat berguna untuk kesihatan tubuh badan manusia terutama bahan-bahan yang boleh membuang penyakit.

Cubalah makanan sunnah ni.. ada sebab kenapa Nabi SAW sangat menyarankannya

[KHASIAT] Habbatus Sauda digunakan dalam bentuk tradisional bagi beberapa tujuan seperti bagi menghasilkan kulit muka yang cerah, untuk menolong merawat batuk dan asma, merawat kencing manis, mengatasi selsema, keguguran rambut, tekanan darah tinggi, masalah payah tidur, sakit otot dan sendi, rasa loya dan muntah, mengurangkan kolesterol, merawat batu karang dan sebagainya.

Dari 100% Habbatussauda Syiria di dalam softgel yg halal.
• Jika di amalkan pemakanan secara tetap pengguna insyaAllah dapat memulihkan tenaga dalaman. Badan sihat, Akal kuat.
• Boleh juga dicampurkan ke dalam masakan agar dapat di nikmati seluruh keluarga.
• Pernah di mafthumkan sebagai ubat segala penyakit kecuali MATI.
• Bagus untuk ibu yang menyusukan anak. Susu bertambah dan lebih berkualiti untuk bayi.
• Fungsi unik hanya dari Ariffbillah adalah ANTI SIHIR.

TESTIMONI PENGGUNA HABBATUSSAUDA ARIFFBILLAH

MAKLUMBALAS TERKINI :


Zamara Buang : just received a call from my mom..according to her after 1month consume habbatussauda..her high blood pressure and diabetic problem was gone..(she have mild diabetic)..she was so happy today when the Doctor given her the report.

MAKLUMBALAS 1 : SARAF

Masalah saraf saya ok dah kak! pegi doktor pergi urut dan juga makan kapsul semua saya buat alhamdullillahdah pulih sepenuhnya tak smpy sebulan pun... TQ kak paksa saya aritu.. uhuhu....

MAKLUMBALAS 2 : MUKA KUSAM KEMBALI BERMAYA

kalau dulu muka kusam aje. Sekarang abg ipar aku dah berseri2 mukanye. Dia nak order lagik 2 botol.. J

MAKLUMBALAS 3 : ILMU BATIN, BELAJAR TAK HABIS

Dulu byk amik ilmu itu ini belajar tak habis.. lepas makan capsule saya jadik baran... naik angin.. cirit birit kejap.. tapi ikut pesan akak saya teruskan juga makan... alhamdulillah.. bertenaga utk kerja.. dan tak lemah2 badan lagik.

MAKLUMBALAS 4 : LEMAH LEMAH BADAN & BAYI MENYUSU BADAN MACAM TAK CUKUP

Aku suka lah kapsul kau! Rasa dia tak macam habbatussauda yg pernah aku makan! Effect plak DABOMB!.. aku dulu selalu sakit sana sini.. asal petang aje mandom! Sekarang aku rasa macam superMOM ... HAHAHAHA! Betul kata kau bukan utk sihir aje menda neh macam2 bagusnye! Dulu anak aku macam tak kenyang aje tau minum susu aku... betul kata kau lepas sebotol neh KOMPOM! Susu aku lebih berkualiti! ANAK AKU KENYANG... AKU PLAK LEH LOMPAT SANA SINI... ILOVEU laaaaahhhh liyna!!!! He he he

MAKLUMBALAS 5 : SEMPUT, DARAH TINGGI & KENCING MANIS

Akak! Mak kite kate kapsul akak bagus sgt! ABAH DAH TAK KENA ASTHMA ATTACK KAK!!! Alhamdulillah sgt2! Lepas tuh mak kata.. dia tak pening2... check darah kencing manis terkawal...sekarang dia sedang kurangkan makan ubat2 doktor tuh… try makan sepenuhnye sauda macam akak


JIKA BERMINAT BOLEH PM /SMS : 012-5340132
ATAU BUAT BELIAN SECARA ONLINE DI >>> http://azytopan.edycart.com/productdetail.php?product=1911

HARGA PASARAN : RM 36
CAJ POS : RM6
DAPATKAN DISKAUN PENJIMATAN DENGAN HARGA RM100 UNTUK 3BOTOL


Monday, 28-Nov-2011 14:18 Email | Share | | Bookmark
COKLAT MINDA ~ TEMAN CERIA ANDA

 
 
KETAHUILAH APA ITU COKLAT MINDA....BUNYINYA SANGAT MENARIK!!!

Coklat Minda adalah campuran ramuan-ramuan yang berkhasiat untuk minda. Rasanya seperti M&M™.
Sedap dimakan penuh berkhasiat.

Khasiat & kebaikan Coklat Minda:
Mencergaskan Minda
Ingatan meningkat
Fikiran terasa segar
Mudah mengimbas kembali pelajaran
Lebih bersemangat dan bersikap positif

stress??
murung??
tak semangat??
gugup???
DENGAN PENGAMBILAN COKLAT MINDA...ANDA PASTI KEMBALI CERIAAAA!!!

berhibur sambil melihat keunikan coklat minda

http://www.youtube.com/watch?v=KVIPSVuFSHM&feature=share
www.youtube.com


Coklat Minda adalah sesuai untuk semua peringkat umur.


1. Apakah dia Coklat Minda?


Coklat Minda ialah makanan berfungsi (functional food) yang mengandungi khasiat-khasiat penting yang diperlukan otak untuk berfungsi baik dalam kehidupan sehari-hari.


2. Bagaimanakah rupa dan rasa Coklat Minda?


Bentuk dan rasanya sedap seperti coklat bermutu tinggi kerana ianya dibuat supaya digemari oleh semua peringkat umur. Jadi tiada masalah bagi ibu-bapa untuk menyuruh golongan muda dan kanak-kanak mengamalkan memakannya. Ia tidak mengandungi pewarna tiruan.


3. Berapa banyakkah isi dalam sebotol Coklat Minda?


Sebotol Coklat Minda mengandungi 60 biji coklat yang cukup untuk kegunaan sebulan jika seorang pengguna memakan 2 biji sehari. Ada juga pengguna yang memakan 4 biji Coklat Minda sehari bila keadaan memerlukan seperti bila menyediakan tugasan yang mencabar minda atau membuat persediaan untuk peperiksaan.


4. Bagaimanakah cara pengambilan Coklat Minda?


Makan Coklat Minda sebelum sarapan pagi sekurang-kurangnya 2 biji bagi pengguna berumur 7 tahun ke atas.

Bagi yang berumur di bawah 7 tahun, ambil 1 biji sahaja. Biarkan coklat ini hancur di dalam mulut dan diikuti dengan meminum air kosong.

Jika mahu anda boleh ulangi kadar yang sama sebelum makan malam.


5. Selamatkah Coklat Minda dimakan melebihi kadar yang dicadangkan?


Coklat Minda adalah sejenis makanan berkhasiat dan bukan ubat. Jadi ianya selamat dimakan seperti juga coklat lain. Setakat ini, tiada khabar berkenaan kesan-kesan negatif atau tidak menyenangkan diterima dari pengguna yang makan mengikut cadangan mahupun yang makan lebih.


6. Mengapakah hanya sedikit Coklat Minda diperlukan setiap hari?


Kerana Coklat Minda dibuat menggunakan bahan-bahan istimewa bermutu tinggi seperti koko, susu kuda dan ekstrak pekat soya dan ekstrak Gotu Kola (pegaga).


7. Apakah perbezaan antara Coklat Minda dengan lain-lain produk minda di Malaysia?


Pertamanya, Coklat Minda bukan ubat-ubat atau pil-pil glukos homeopati yang dibuat untuk merangsang minda secara rawatan. Kami berpendapat pengguna tidak sakit mindanya, jadi mereka tidak memerlukan rawatan. Otak memerlukan zat-zat tertentu yang tidak semestinya sama dengan keperluan badan. Seorang yang kenyang perutnya, tidak bermakna otaknya juga “kenyang” dan mendapat semua zat-zat penting. Jadi Coklat Minda diformulasikan untuk membekalkan zat-zat yang diperlukan oleh otak untuk berfungsi dengan baik seperti sepatutnya.

Keduanya, Coklat Minda dibuat dari bahan-bahan pekat bermutu tinggi yang juga tinggi kosnya pada kadar yang berkesan kepada pemakannya. Bagaimanapun ianya dijual dengan harga berpatutan dengan untung yang sedikit supaya mampu dibeli berterusan oleh penggunanya. Diharap, sambutan dari pengguna yang mencukupi akan membolehkan syarikat terus beroperasi untuk kebaikan semua pihak.


Coklat Minda
Harga Runcit
SM : RM49
S&S: RM52


.

COKLAT MINDA jenama Hijrah adalah satu produk pemakanan yang unik dan berinovasi. Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan dikelaskan sebagai makanan. Sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar. Dalam bentuk tablet, mempunyai rasa yang enak/sedap, senang dibawa kemana-mana, pengambilan (kunyah ianya lembut) dan penyimpanan yang mudah.


Khasiat Dan Kebaikan
Meningkat dan Menguatkan
Anda seorang pelajar dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi anda cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang diajar oleh guru.
Mengatasi rasa gugup
Anda juga mengalami fobia dan sentiasa di dalam tekanan. Semasa peperiksaan anda sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan ‘blank’ walaupun telah membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan.
Memulihkan
Fikiran terasa begitu lembab/kosong, kurang daya kreativiti dan berfikiran negatif, tidak ceria (pemarah/pemalu/rendah diri) kerana kurang berinteraksi.
Mengekang
Rasa ‘give up’ walaupun perkara yang mudah, senang tetapi terasa begitu susah dan cepat mengaku kalah

Impak Awal Semasa Pengambilan Produk

Fikiran terasa segar dan mampu berfikir dengan lebih tenang.
Mudah mengimbas kembali maklumat yang dibaca.
Keupayaan belajar akan lebih bertenaga, mampu mengekalkan konsentrasi untuk jangka waktu yang lebih lama.
Pemulihan ‘mood’ kepada lebih ceria dan positif. Rasa lebih bersemangat dan yakin boleh.

UNTUK BELIAN SECARA ONLINE,BOLEH RUJUK DISINI http://azytopan.edycart.com/productdetail.php?product=1996


Sunday, 27-Nov-2011 12:33 Email | Share | | Bookmark
PEMANGGANG AJAIB ~ PEMANGGANG SERBAGUNA

 
 
 
View all 12 photos...
Pemanggang Ajaib, tanpa perlu arang
PEMANGGANG AJAIB!
"Mudah, Ringkas, Menjimatkan Masa & tak perlu bakar arang lagi."

KENAPA IA "AJAIB"??


Mudah, ringkas dan menjimatkan masa terutama isteri yg sibuk bekerja, tp mahu menyediakan santapan istimewa buat keluarga

Tanpa perlu membakar arang utk sediakan bara api, menghadapi asap yg banyak berkepul2 ketika membakar lauk yg sangat memedihkan mata

Hasil dan kesedapan makanan yg dibakar asli seperti dibakar atas dapur arang

Semua jenis lauk pauk, ikan, daging, ayam, seafood, dll blh dibakar termasuklah segala jenis roti dan kek

Tidak melekat dan senang dikendalikan


GEMAR MAKAN SATE??

PEMINAT AYAM PANGGANG?

Kini tak perlu susah-susah lagi, anda boleh masak sendiri.... dengan bantuan PEMANGGANG AJAIB!!

Lihat apa lagi yang ajaibnya tentang pemanggang ini...
ianya kecil dan mudah dibawa kemana-mana
mudah digunakan dan tidak mengotorkan dapur
sangat UNIK kerana boleh panggang apa saja TANPA PERLU ARANG
sesuai untuk isteri yang dan ibu yang sibuk
dibekalkan BUKU RESEPI & VCD CARA PENGGUNAAN


DENGAN ADANYA PEMANGGANG AJAIB INI
BOLEH PANGGANG AYAM,IKAN,DAGING,UDANG, DLL
MASAK MAKANAN BERKUAH
MASAK KEK DAN ROTI
HANYA LETAK ATAS DAPUR..TAK PERLU ARANG..TAK PERLU TIUP..TAK PERLU SUSAH-SUSAH...

HANYA GUNA KREATIVITI ANDA UNTUK MENYEDIAKAN HIDANGAN YANG LAZAT DAN BERKHASIAT!



MEMPERKENALKAN "PEMANGGANG AJAIB"


Disertakan sekali dengan VCD cara penggunaan Pemanggang Ajaib dan Juga Buku Resepi...

Ciri-ciri:
Mudah dikendalikan
Masakan tidak cepat hangus
Bahan dipanggang tidak melekat pada alat pemanggang (non-stick)
Mempunyai tangkai berpenutup magnet yang ketat serta kedap untuk mengekalkan keaslian makanan dipanggang.


DAN KEBOLEHANNYA MEMBANTU ANDA DALAM MENYEDIAKAN MASAKAN DENGAN LEBIH MUDAH,RINGKAS DAN TANPA PEDIHKAN MATA


APA TUNGGU LAGI???
DAPATKANNYA HARI INI....
HADIAHKAN KEPADA IBU ATAU ISTERI TERSAYANG SEBAGAI TANDA CINTA DAN KASIH ANDA KEPADA MEREKA....


ANDA TEMPAH DAN BUAT BAYARAN, BIAR KAMI BUAT PENGHANTARAN HINGGA KE PINTU RUMAH ANDA...
TANPA ANDA PERLU BAZIRKAN MASA DAN TENAGA.

HARGA PEMANGGANG AJAIB???

RM 129.00


KOS POS (POS LAJU)

Semenanjung Malaysia RM20.50
Sabah dan Sarawak RM39.50



JUMLAH HARGA UNTUK SATU UNIT
SEMENANJUNG : RM149.50 SABAH DAN SARAWAK : RM168.50


KHAS BUAT PELANGGAN KAMI, ANDA DITAWARKAN HARGA YANG ISTIMEWA SEHINGGA 30 DISEMBER 2011


UNTUK SABAH & SARAWAK :RM166

UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA :RM147


DAN

PERCUMA PEK MEE SANGGUL MUTIARA
~MEE YANG HALAL,TANPA BAHAN PENGAWET DAN TANPA ASID BORID YANG MUDAH DIMASAK SERTA BOLEH DISIMPAN LAMA

saya mahu beli sekarang...!!!!!!

BANK IN JUMLAH BAYARAN PRODUK
KE AKAUN BANK BERIKUT

Bank :CIMB BANK
Pemilik Akaun : Noor Aziah Johari
No Akaun :1601 0001 95 8202



Sila sms ke 012-5340132 (azy) selepas membuat pembayaran
dengan menyatakan

-nama penuh,
- nama produk,
- kuantiti,
- nama bank,
-waktu pembayaran dan no rujukan resit
-serta alamat penghantaran produk.

ATAU ANDA BOLEH BUAT BELIAN SECARA ONLINE DI [url]:http://azytopan.edycart.com/productdetail.php?product=2073[/url]

(SILA ABAIKAN JUMLAH BAYARAN TERSEBUT KERANA ANDA SEDANG MENIKMATI DISKAUN PENJIMATAN DARI KAMI)

Tunggu barang sampai ke alamat anda.
Barang yang anda order dipos menggunakan Pos Malaysia




Kami akan menghantar produk anda terus ke pintu rumah anda menggunakan Khidmat Pos Laju Malaysia. Kebiasaannya akan samapai dalam tempoh 1-3 hari bekerja, bergantung kepada lokasi anda. Produk anda hanya akan dihantar pada hari bekerja sahaja. Sekiranya anda membuat bayaran hari ini, kami akan proses order anda dan hantar produk anda pada keesokan harinya. Kami juga akan memaklumkan tracking No untuk anda semak dengan pihak Pos laju kedudukan produk anda
[url]


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net